RESIGN JADI BLOGGER......

Itu lah rangkap yang wajar diucap buat kali ni.bukan nk resign betul-betul pun..cume nk blk bercuti kat kg mulai malam ni selama seminggu.mungkin saya dah tak sempat bertemu sahabat2 seperjuangan sekali.Disini saya ingin mengajak sahabat yang ada kelapangan rakan-rakn lama yang mencari saya tapi tak jumpa..so boleh datang ke LOT 1413,KG BECHAH SEMAK, BUNUT SUSU,17020,PASIR MAS,KELANTAN. call bg tau awal2 nk datang 013-6299037.
ni KATA2 yang saya petik dr seorang rakan um kat ym (aanz ezam).

Kepada kawan - Kesetiaan


Kepada musuh - Kemaafan


Kepada ketua - Khidmat


Kepada yang muda - Contoh terbaik


Kepada yang tua - Hargai budi mereka dan kesetiaan.


Kepada pasangan - Cinta dan ketaatan milik Allah.Aku mencintaimu kerana kau mencintaiNya..


Kepada manusia - Kebebasan dari neraka itu yang terbaik untuk mu.


Selamat Hari Raya Aidilfitri..Maaf Zahir Batin...


PERHATIAN

Coretan Blog merupakan luahan hati penulis.Bait katanya diharap tidak mencabuli kebebasan beraksi di dunia maya dan mengasari mana-mana identiti individu.

Sebarang artikel yang diambil dari blog ini adalah sangat digalakkan dan TIDAK boleh digunakan untuk mengaut keuntungan sendiri.
Sila letakkan link blog ini untuk artikel yang dipetik

Ada cadangan atau pertanyaan? Hubungi saya:

Nama

E-mel *

Mesej *