kene baling kasut....lawatan terakhir Bush ke Iraq


Salam.Hangat malam tadi adalah mengenai kisah penjenayah perang terkemuka yang masih bebas iaitu George W. Bush.Presiden amerika.


Apa terjadi padanya?Kesian sungguh ...akhirnya isyarat kebencian secara direct telah disampaikan oleh wartawan Al Baghdadi Television , Muthathar al-Zaidi melalui lemparan kasutnya.




Mungkin lemparannya tidak kena tapi sudah cukup memalukan Bush and the geng betapa mesej kebencian diluahkan oleh masyarakat iraq sendiri.Takziah buat Bush ...haha..Moga anda menyedari akan perbuatan yang anda lakukan dengan membenarkan perang di Iraq akan membuatkan anda hidup dalam keadaan tidak aman.


Itulah sedikit balasan atau mesej buat mereka yang zalim dalam pemerintahan.Itu juga mesej kecil permulaan kepada mesej-mesej besar yang menanti Bush dan sebagai ingatan buat mereka yang tidak meletak sesuatu pada tempatnya yakni ADIL.Jadilah pemimpin yang adil bukan Zalim kerana anda akan dipertanggungjawabkan dihadapan Allah dihari manusia tidak dapat melarikan diri nanti di padang MAHSYAR.
Share on Google Plus

About Zul k

Menulis adalah satu hobi. Permulaan untuk mengasah bakat agar memberi manafaat bagi yang memerlukan. Jangan segan untuk berkongsi. Semoga setiap perkongsian ini memberi manafaat untuk anda.

PERHATIAN

Coretan Blog merupakan luahan hati penulis.Bait katanya diharap tidak mencabuli kebebasan beraksi di dunia maya dan mengasari mana-mana identiti individu.

Sebarang artikel yang diambil dari blog ini adalah sangat digalakkan dan TIDAK boleh digunakan untuk mengaut keuntungan sendiri.
Sila letakkan link blog ini untuk artikel yang dipetik

Ada cadangan atau pertanyaan? Hubungi saya:

Nama

E-mel *

Mesej *