Bantulah Palestin wahai bangsa ku!


Salam.Itu sahaja ungkapan yang dapat saya lafazkan.Harapan agar setiap jiwa muslim yang mengaku dengan kalimah LAIILAHAILLALLAH merasakan betapa pedihnya umat islam palestin menanggung derita.Saban hari dihujani peluru berpandu dari rejim zionis.



500 orang sudah syahid.Beribu-ribu yang masih tenat menunggu saat dijemput oleh malaikat sakaratul maut sebagai syuhada.Sedarlah wahai kawan-kawan ku.Mereka tidak mengharap kita kesana,kerana mereka tahu siapa kita.Tapi mereka mengharapkan doa dari kita.Mereka mengharap kewangan dari kita.Mengharap kita membalas serangan israel.Macamana?Jom boikot barang-barang mereka.



Kereta kebal mereka menghancurkan rumah-rumah saudara kita disana.Mereka menjandakan kakak-kakak kita.Mereka meyatimkan adik-adik kita.Mereka melukakan sahabat kita.Tapi kita?Disini masih goyang kaki.Masih ragu-ragu dalam mencari keputusan.Demontrasi ke tak?masih berfikir.Tak pun...tak ingat langsung.Tak hirau langsung.Ingat wahai sahabat sekalian,nabi SAW tidak mengaku umat mereka yang tidak mengambil kisah akan saudara seislamnya.
Pemimpin kita DAYUS.Hanya kecaman yang sememangnya sangat mudah diluahkan.Tiada kesan langsung pada yahudi laknatullah.Bangunlah wahai bangsa dari lamunan.BOIKOT MEREKA.HANCURKAN MEREKA..LAKNATULLAH
Share on Google Plus

About Zul k

Menulis adalah satu hobi. Permulaan untuk mengasah bakat agar memberi manafaat bagi yang memerlukan. Jangan segan untuk berkongsi. Semoga setiap perkongsian ini memberi manafaat untuk anda.

PERHATIAN

Coretan Blog merupakan luahan hati penulis.Bait katanya diharap tidak mencabuli kebebasan beraksi di dunia maya dan mengasari mana-mana identiti individu.

Sebarang artikel yang diambil dari blog ini adalah sangat digalakkan dan TIDAK boleh digunakan untuk mengaut keuntungan sendiri.
Sila letakkan link blog ini untuk artikel yang dipetik

Ada cadangan atau pertanyaan? Hubungi saya:

Nama

E-mel *

Mesej *