Latihan Industri...lembu..oh lembu..


"Mengancam tak aku" kata lembu itu..hehe

Salam ceria,


Dah beberapa hari tidak dapat meluangkan masa untuk menyudahkan post terkini mengenai latihan industri alhamdulillah hari ini dapat juga saya sudahkannya.


Hari ini masuk seminggu dalam latihan industri saya di jabatan veterinar kota bharu. Hari-hari tugasan nya ialah melawat kambing dan lembu.Paling banyak lembu. Itulah yang menjadi tajuk post saya kali ini LI lembu..oh..lembu.


Tugas kami adalah memerhati dan terus memerhati.Bilalah rasanya dapat merasai melakukan sendiri AI atau artificial insermination atau permanian berhadas nama glamournya.


Kalau sahabat tengok gambar-gambarnya..pasti kesian..Untuk penyudahnya lihatlah hidangan gambar yang penuh kontroversi ini hehehe..



Mani dari kambing Boer akan dimasukkan kedalam serviks kambing



Peralatan yang diperlukan...amacam ?macam alat masak tak?


Tok wan sedang menunjukkan cara-cara mengesan kandungan lembu


Hati-hati..kang tersilap..hehe
Share on Google Plus

About Zul k

Menulis adalah satu hobi. Permulaan untuk mengasah bakat agar memberi manafaat bagi yang memerlukan. Jangan segan untuk berkongsi. Semoga setiap perkongsian ini memberi manafaat untuk anda.

PERHATIAN

Coretan Blog merupakan luahan hati penulis.Bait katanya diharap tidak mencabuli kebebasan beraksi di dunia maya dan mengasari mana-mana identiti individu.

Sebarang artikel yang diambil dari blog ini adalah sangat digalakkan dan TIDAK boleh digunakan untuk mengaut keuntungan sendiri.
Sila letakkan link blog ini untuk artikel yang dipetik

Ada cadangan atau pertanyaan? Hubungi saya:

Nama

E-mel *

Mesej *