Gambar Aidil fitri 2009

Asyraf ni memang suke posing macam ni..ayoyo...tak pe la..ok la tu


Salam syawal.Rasa nak kongsi gambar raya lah kali ini...Walaupun ketiadaan `kamera` canggih..namun kamera hp pun jadilah..nanti dah berduit rasanya perlu punya kamera sendiri...he3


Tengok..ramai tak...ada gaya macam sesi bergambar bapa dengan anak-anak tak?


Oh..ini bukan ibunya....huhu



Dari kiri..nazihah, nadhirah dan hisyam...nyum3 bestnyer makan


Ha..siapa gigi lagi putih...dengan yang bongsu..nasuha

PERHATIAN

Coretan Blog merupakan luahan hati penulis.Bait katanya diharap tidak mencabuli kebebasan beraksi di dunia maya dan mengasari mana-mana identiti individu.

Sebarang artikel yang diambil dari blog ini adalah sangat digalakkan dan TIDAK boleh digunakan untuk mengaut keuntungan sendiri.
Sila letakkan link blog ini untuk artikel yang dipetik

Ada cadangan atau pertanyaan? Hubungi saya:

Nama

E-mel *

Mesej *