Mavi Marmara......seterusnya Rachel Corrie pula

Moga Allah melaknat Zionis ini..
Salam bahagia,

Kebelakangan ini dunia terkejut dengan kejahatan israel disebalik berselindung dengan `tag` menjaga keselamatan diri. Idea paling BODOH pernah saya dengar .

Kejahatan Israel memang sudah terkenal bukan sahaja sekarang tapi sejak zaman Rasulullah SAW lagi. Selepas pembunuhan 9 orang aktivis kapal Mavi Marmara ..tidak mustahil kapal seterusnya adalah Rachel Corrie sebuah kapak kepunyaan warga Ireland.

Turki sudah menunjukkan belang nya dan inilah kesempatan terbaik untuk pentadbiran tukri untuk menyingkirkan Israel selepas agak sukar kerana beberapa persefahaman  telah dibuat oleh Mustafa kamal Attarturk. Era baru untuk turki bangkit sudah bermula dengan beberapa tindakan drastik dilakukan.

Namun Malaysia masih dikatakan terlalu lembut dan lembik dalam menangani isu ini. Demonstrasi sahaja yang mampu dibuat oleh rakyat selain penerangan.Namun pihak kerajaan ternyata hanya dengan kecaman sahaja. Sesiapa boleh mengecam. Satu pepatah sesuai untuk menggambarkan apa yang saya lontarkan:

Most men can Talk The Talk, But Real Men Can WALK THE TALK

Adakah malaysia hanya dilabel pondan oleh negara barat? Adakah benar dakwaan yang luas tersebar yang nasihat APCO WORLDWIDE banyak mempengaruhi keputusan Malaysia. Awas dengan permainan sebegini....Tidak hairan lah jika pentadbiran D.S nAJIB akan berakhir pada 2013 dek kesilapan sendiri yang tidak boleh dimaafkan.

Saya cukup yakin, negara pertama akan terjerumus kedalam kancah perang besar adalah Israel. Semoga kapal yang bakal tiba di GAZA sekitar jumaat atau sabtu ini akan berjaya dalam misinya atau menemui syahid. Memetik satu sumber yang bercakap dalam The JERUSALEM POST :

“If needed, we will be more aggressive when boarding,” one source said

Maka penumpang kapal Rachel Corrie harus berhati-hati kali ini.Biar seluruh dunia melihat betapa jahat dan zalimnya zionis laknatullah ini. Semoga Allah menurunkan Bala paling besar keatas Zionis dan mereka yang bersekongkol dengan Nya.Dan selamat sentiasa keatas mereka yang berjuang atas Kalimah Allah.

Sumber The Jerusalem Post: http://www.jpost.com/Israel/Article.aspx?id=177322
Share on Google Plus

About Zul k

Menulis adalah satu hobi. Permulaan untuk mengasah bakat agar memberi manafaat bagi yang memerlukan. Jangan segan untuk berkongsi. Semoga setiap perkongsian ini memberi manafaat untuk anda.

PERHATIAN

Coretan Blog merupakan luahan hati penulis.Bait katanya diharap tidak mencabuli kebebasan beraksi di dunia maya dan mengasari mana-mana identiti individu.

Sebarang artikel yang diambil dari blog ini adalah sangat digalakkan dan TIDAK boleh digunakan untuk mengaut keuntungan sendiri.
Sila letakkan link blog ini untuk artikel yang dipetik

Ada cadangan atau pertanyaan? Hubungi saya:

Nama

E-mel *

Mesej *