Hari 5: Kenangan indah di Jakarta

Hari 5:

Memang cukup penat sepanjang hari ke 4. Hampir mencecah 24 jam berjalan-jalan sekitar bandung dan jakarta. Namun pagi ini, kami terpaksa melupakan kepenatan semalam untuk bersiap-siap pulang ke Malaysia.

Taksiku sudah di tempah. Kata angah lebih murah menggunakannya. Sepanjang berada di jakarta pelbagai pengalaman yang tidak mungkin kami lupakan dan gambarkan dengan kata-kata.


Perjalanan kami pulang di awal pagi sekitar jam 8 pagi. Sebagai ingatan bagi mereka yang sudah membeli tiket pergi balik KL-JAK menggunakan Airasia, anda dikehendaki membayar tambahan 150 000 rupiah cukai lapangan terbang seorang. Cukai lapangan terbang dari Jakarta-kl tidak termasuk dengan harga tiket yang ditawarkan. Elok bersedia dari awal.





Perjalanan ke terminal 3,jakarta




Tugu Bung karno dan Pak Hatta



Memasuki pintu masuk Terminal 3




Melepak di J.CO


Mencuba donut kegemaran ramai




Semoga perjalanan kami ini sepanjang di sana diberkati Allah dan perkongsian ini memberi sedikit input bernilai buat kita semua. Jumpa lagi !
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Update: 24.11.12

p/s: Saya menerima banyak pertanyaan tentang lawatan singkat ke Jakarta ini. Jika ada sebarang pertanyaan, boleh sahaja hubungi saya di saintisislam86@gmail.com.

Menarik:

Hari Pertama di Jakarta


Hari kedua: Shopping di Tanah Abang

Hari 3: Wisuda dan Buku oh buku

Hari 4: Melancong ke Bandung



Share on Google Plus

About Zul k

Menulis adalah satu hobi. Permulaan untuk mengasah bakat agar memberi manafaat bagi yang memerlukan. Jangan segan untuk berkongsi. Semoga setiap perkongsian ini memberi manafaat untuk anda.

PERHATIAN

Coretan Blog merupakan luahan hati penulis.Bait katanya diharap tidak mencabuli kebebasan beraksi di dunia maya dan mengasari mana-mana identiti individu.

Sebarang artikel yang diambil dari blog ini adalah sangat digalakkan dan TIDAK boleh digunakan untuk mengaut keuntungan sendiri.
Sila letakkan link blog ini untuk artikel yang dipetik

Ada cadangan atau pertanyaan? Hubungi saya:

Nama

E-mel *

Mesej *