Lelaki sudah pupus?

Aik.sume pempuan..mana lelaki?


Salam ceria,


" Abang Ju, kelas orang kan ada dua jer laki, tu pun dah ada..sampai skang x der yang nak"..Itulah lebih kurang maksud yang dapat saya tangkap semasa berbual dengan sepupu yang merupakan penuntut USM.


Nak tau apa saya suggestkan kat die..."Iklan lah untuk cari pasangan kat Friendster"..hehe.Tapi ini bukan gurauan.Sahabat saya berkenalan dengan bakal isterinya melalui friendster.Tapi kene berhati-hati..


Kekurangan golongan adam ini memang ketara. Jumlah lelaki dan perempuan di Malaysia sebenarnya hampir sama..namun dimana lelaki malaysia?


Mungkin kerana ramai sangat yang menghuni universiti penjara dan pusat serenti.Sungguh sedih..Wahai adik-adik kat mana-mana agensi pemulihan dan di bangku sekolah pun...sedarlah..anda bakal mencorak bangsa akan datang...Kami mengharapkan kamu menjadi yang berguna di masa depan.

Catatan popular daripada blog ini

PERUMAHAN PENJAWAT AWAM 1 MALAYSIA (PPA1M) BUKIT JALIL DIBUKA SEMULA 8-27 JUN 2016

Sehari di Pak Itam Inn cherating

Tukar tiket Air Asia