Gambar Aidil fitri 2009

Asyraf ni memang suke posing macam ni..ayoyo...tak pe la..ok la tu


Salam syawal.Rasa nak kongsi gambar raya lah kali ini...Walaupun ketiadaan `kamera` canggih..namun kamera hp pun jadilah..nanti dah berduit rasanya perlu punya kamera sendiri...he3


Tengok..ramai tak...ada gaya macam sesi bergambar bapa dengan anak-anak tak?


Oh..ini bukan ibunya....huhu



Dari kiri..nazihah, nadhirah dan hisyam...nyum3 bestnyer makan


Ha..siapa gigi lagi putih...dengan yang bongsu..nasuha

Bagikan

Jangan lewatkan

Gambar Aidil fitri 2009
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Suka dengan artikel di atas? Tambahkan email Anda untuk berlangganan.

2 comments

Tulis comments

Ruangan ini untuk anda menyatakan pandangan anda sahaja

PERHATIAN

Coretan Blog merupakan luahan hati penulis.Bait katanya diharap tidak mencabuli kebebasan beraksi di dunia maya dan mengasari mana-mana identiti individu.

Sebarang artikel yang diambil dari blog ini adalah sangat digalakkan dan TIDAK boleh digunakan untuk mengaut keuntungan sendiri.
Sila letakkan link blog ini untuk artikel yang dipetik